Kunder & Media

"Jättebra upplägg, inspirerande och tryggt. Alla uppskattade det mycket!”
Annika Hedin, designchef Lindex

Referenser


Ord från kunder

”På ett enkelt, jordnära, roligt och engagerande sätt pratade Jennie om hemligheterna bakom framgångsrika talare och vad som skapar en wow-effekt. Många av oss fick riktiga aha-upplevelser under Jennies tal och det blev en väldigt uppskattad energikick!”
Claes Peyron, Director Nordics på Universum Communications

”Vi är mycket nöjda! Vi har vid tre tillfällen anlitat Jennie Gotsis för att utbilda våra traineer i att förbereda och hålla framgångsrika presentationer. Nu senast var det i vårt internationella traineeprogram där hon genomförde sitt uppdrag på utmärkt engelska. Imponerande! Det känns tryggt och mycket bra att samarbete med en så professionell leverantör inom detta viktiga område.”
Anna Kihlén, ansvarig för Employer Branding på Lantmännen

"Tack vare Jennies förmåga att göra svåra begrepp begripliga, mod att ifrågasätta och samtidigt vara lyhörd för våra tankar blev strategin så bra! Hon har guidat oss med tydlighet, värme och kreativa idéer och gjort jobbet roligt och lärorikt."
Helena Jergander, Informatör på Nacka Församling

Fler fantastiska kunder

Lindex, Visma Services, Peak Performance, Presidents Institute, Isobar, Phosworks, Fortum, Säljarnas Riksorganisation, Enghouse Interactive, Skellefteå Kraft, Myndigheten för tillgängliga medier, Tandvårds-och Läkemedelsförmånsverket, Web Guide Partner, Cistes Energi, IT-Huset, B3IT, Softronic, Hylte Kommun, Modebutikerna, May & Barrow, Vaxholms församling, Siemens, Miljöpartiet, Marknadsföreningen Umeå, Almi Gotland, SAS Institute, Tieto, DeLaval, Safeside Solutions, Trygghetsrådet, KTH, Coca-Cola, Core Image Sthlm, Ektorps skolenhet, Tre, General Electrics, SSAB, Aktiespararna, Poolia, Berghs School of Communications, Svenska Transportarbetareförbundet, Nordiska Museet, Lantmännen, Universum Communications, Ledarna, Coachhuset, Kasselring & Co, Business in Heart, Rollén Utvecklingskonsult, KTH Företagssamverkan, Vibratec Akustikprodukter, Sälj & Marknadshögskolan, Barnkraft, Sticky Beat, Synaptic, Fenix Helhet, Bostadsjuristerna, Sverok, Stokab, Nacka Församling, Svenska Brandskyddsföreningen, Bjerking Arkitekter, Essinge Församling, Friends, Naturhistoriska Riksmuseet, Occam Associates, Nacka Kommun, Snick-Snack reklambyrå, Forsbergs skola för grafisk design, Ingesunds Folkhögskola, Tallink Silja, Genline, Oil AB, Advokatsamfundet, A+ Science, TryggHansa, m fl.

Media

2015

Under 2015 kommenterade och analyserade jag på Aftonbladet både partiledarnas tal i Almedalen, partiledardebatter samt prins Carl-Philips och prinsessan Sofias bröllop. Analyserna har visats i TV, tryck samt på webben. Nedan är min analys av Stefan Löfvens sommartal den 16 augusti 2015 i Aftonbladet TV.



EBG e-BusinessGuide Webbutbildning om vikten av att kommunicera rätt vid förändring:

2014
På Formex-mässan i augusti bloggade Jennie Forsén, aktiv livstilsentreprenör, om mig.

2013
Platsjournalen nr 6. Artikel med 5 tips för att förbättra språket i jobbansökan, författare Anna Langseth.
Bonniers Ledarskapshandböcker I september trycktes en tiosidig intervju med Jennie Wannfors Gotsis om retorik i ledarskapet. Gick ut till ca 1000 prenumeranter. Journalist var Malin Trossing.

Tidningen Företagaren tipsar om Tala Tydligts retorikövningskort som en av tre smarta höstprylar.

2012
Platsjournalen nr 39 Jennie intervjuad av Anna Langseth för platsjournalen om hur man kommer med i media.
Radio Roslagen, september, Ewa Häger intervjuar Jennie om vardagsretorik.
Metro, oktober, i Universums bilaga om framtidsföretag, fem snabba retoriktips.
Radio Roslagen, december, Ewa Häger intervjuar Jennie om retoriktips inför det nya året och varför retorik är ett bra vardagsverktyg.

2010
Sveriges Radio, januari, intervju om varför retorik är viktigt att kunna.
Kanal 5 i ”Konferensresan” avsnitt 1, föreläsning om mingelteknik för nätverket Business in Heart.